مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-02سياسي

شهادت انتخابی عاقلانه و عاشقانه است


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شهادت انتخابی عاقلانه و عاشقانه است گفت: شهدای عزیز سوباشی به تاسی از اباعبدالله (ع) راه شهادت که همان سعادت است را برگزیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در سی و پنجمین یادواره شهدای سایت رادار سوباشی با بیان اینکه مرگ جبر است و هیچ کسی نمی تواند از این حقیقت فرار کند اما شهادت انتخاب عاقلانه و عاشقانه است اظهار کرد: شهدای سوباشی اگر رادار را ترک می کردند می توانستند اما انتخاب کردند که در مقابل دشمن بایستند و از وطن دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه سال 61 هجری خیلی ها می توانستند انتخاب کنند با امام حسین(ع) بمانند اما نماندند و این ماندن سعادت می خواهد گفت: جریان یزیدیان می خواهد بر عالم تسلط پیدا کند و از اول تاریح تا امروز متأسفانه افرادی فریب این جریان را خوردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تاریخ دوران انتخاب هاست افزود: سال 63 هجری 72 نفر در مقابل یزید انتخاب کردند که یار امام حسین(ع) شوند تا به سعادت برسند وی عنوان کرد: مردانگی، ایستادگی و شهادت شهدای عزیز سوباشی قابل فریاد زدن است و آنها نیز به تاسی از اباعبدالله (ع) راه شهادت که همان سعادت است را برگزیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت انتخابی عاقلانه و عاشقانه است

شهادت انتخابی عاقلانه و عاشقانه است