مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-08حوادث

عاملان قتل نوجوان 17 ساله در بندرعباس دستگیر شدند


عاملان قتل یک نوجوان 17 ساله با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این استان در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ عبدالمجید کرمی اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و چاقوخوردگی یک نوجوان و انتقال وی جهت مداوا به بخش اورژانس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی با تشکیل گروهی به بیمارستان اعزام که در بررسی های میدانی انجام شده مشخص شد اقدامات پزشکی بر روی فرد مصدوم بعلت شدت جراحات وارده اثر بخش نبوده و جان باخته است که با تلاش همه جانبه و بهره گیری از شیوه های پلیسی در این رابطه تعداد 9 متهم شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس اگاهی هرمزگان اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در ابتدا از بیان حقیقت خودداری کرده و منکر هرگونه جرم ارتکابی شدند که پس از مواجه شدن با دلایل، مدارک و مستندات موجود مشخص شد افرادی بنام های امیر علی ج، مهرشاد ش، محمد الف، محمد حسین س و امیر رضا س از عاملان اصلی درگیری در روز حادثه بودند.

سرهنگ کرمی افزود: بررسی های دقیق تر نشان داد متهم امیر علی ج به دلیل خصومت شخصی که از قبل با متوفی داشته ابتدا درگیری لفظی را شروع کرده و با چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل نوجوان 17 ساله در بندرعباس دستگیر شدند

عاملان قتل نوجوان 17 ساله در بندرعباس دستگیر شدند