مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-06سياسي

تعداد قبولی های آزمون 1402 مرکز وکلا مشخص نیست


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه با اشاره به آغاز کار وکلای تخصصی تا دو ماه آینده گفت: تعداد قبولی های آزمون 1402 مرکز وکلا مشخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلا قوه قضاییه در نشست خبری خود با بیان اینکه یک وکیل بگوید در تمامی حوزه های حقوق مسلط است، درست نیست گفت: به دنبال این هستیم تا هر وکیل در حوزه تخصصی خود مشغول به کار شود و طی دو ماه آینده وکلای تخصصی ما پرونده خود را دریافت می کنند.

وی گفت: در بحث قرآن سوزی یک کار ویژه در سطح بین المللی انجام داده ایم و هم در کشور سوئد و هم دانمارک اقداماتی انجام داده ایم که به زودی این اقدام را بیان می کنیم شکایت کرده ایم و این اقدام پیگیری خواهد شد با اینکه این اقدام وظیفه قانونی ما نبود اما حسب وظیفه شرعی این کار را انجام دادیم چرا که ما در قبال کتاب آسمانی خود مسئول هستیم .

عبدلیان پور گفت: یک بیانیه دادیم و از وکلای کشور سوئد مطالباتی داشته ایم قرآن سوزی کار بدی بود که عواقب آن را هشدار داده ایم.

رییس مرکز وکلا قوه قضاییه بیان کرد: بسیاری از وکلا محافظه کار هستند.

در این باره باید مکانیزمی در نظر گرفته شود و بر همین اساس به زودی بانک جامع وکلا تهیه و در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد قبولی های آزمون 1402 مرکز وکلا مشخص نیست

تعداد قبولی های آزمون 1402 مرکز وکلا مشخص نیست