مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-13سياسي

همسر شهید مدافع حرم هتاکان را بخشید


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به صدور رای عوامل هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه به دلیل انجام فریضه امر به معروف، گفت: - براساس رای صادره از سوی دادگاه، متهمین به حبس، پرداخت دیه و جریمه نقدی محکوم شدند که با اعلام رضایت همسر و فرزند این شهید، بخشیده شدند.

  شهرام کرمی در این خصوص اظهار کرد: طی هفته های گذشته همسر و دختر شهید حسین علیخانی از شهدای مدافع حرم در استان، مقابل درب منزل خود به دلیل انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر به دو خانم حرمت شکن بصورت محترمانه تذکر می دهند، اما متاسفانه این دو خانم و یک مرد که به همراه آنها بود، همسر شهید و دخترش را مورد هتک حرمت و ضرب و جرح قرار می دهند.

وی افزود: بدنبال این حادثه و جریحه دار شدن احساسات مردم شهید پرور کرمانشاه، تحقیقات برای شناسایی این افراد هتاک در دستور کار قرار گرفت و هر سه آن ها بازداشت شدند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای این افراد، عنوان کرد: رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت و در نهایت رای پرونده آن ها صادر شد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: متهمین به اتهام توهین، ورود به عنف و ایراد صدمه بدنی عمدی به دادگاه معرفی شده بودند و پرونده آن ها مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر شهید مدافع حرم هتاکان را بخشید

همسر شهید مدافع حرم هتاکان را بخشید