مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-19فرهنگي

جزییات یک مسابقه ایرانی برزیلی/ مقاومت در برابر نژادپرستی سوژه شد


جزییات جشنواره و مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر دوستی ایران و برزیل امروز 28 مرداد در یک نشست خبری تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری جشنواره کارتون، کاریکاتور و پوستر دوستی ایران و برزیل صبح شنبه 28 مرداد با حضور سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر جشنواره، محمدجواد عطایی نماینده مرکز آفرینش های هنری ایران و آمریکای لاتین، گلیمار ماچادو باربسا داور جشنواره و السیو دنیلو روسو آمریم دبیر اجرایی جشنواره در سالن طاهره صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.

نژادپرستی و مقاومت؛ دو موضوع مسابقه کارتون و کاریکاتور دوستی برزیل سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر جشنواره در توضیح این رویداد گفت: این جشنواره یک رویداد هنری تحت عنوان جشنواره بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر دوستی ایران و برزیل است که توسط مرکز بین المللی ایران کارتون با مشارکت برزیل کارتون با مسئولیت مارسیو لیته و انتشارات فانوس دریایی برگزار می شود.

این مسابقه با همکاری پروفسور جان لنت محقق برجسته عرصه کمیک جهانی از آمریکا برگزار می شود.

وی بیان کرد: بخش کارتون و پوستر این جشنواره به مقاومت و به صورت ویژه به مقاومت در برابر نژاد پرستی و بخش کاریکاتور (کاریکاتور چهره) به 2 شخصیت فوتبالی برزیلی یعنی پله و وینیسیوس جونیور اختصاص دارد که پله به عنوان بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات یک مسابقه ایرانی برزیلی/ مقاومت در برابر نژادپرستی سوژه شد

جزییات یک مسابقه ایرانی برزیلی/ مقاومت در برابر نژادپرستی سوژه شد