مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-21سياسي

اجرای طرح بینایی سنجی برای مددجویان کمیته امداد کوهسرخ


رییس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ گفت: در راستای ارتقاء سطح سلامت مددجویان، طرح بینایی سنجی برای 250 نفر از مددجویان تحت پوشش اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ گفت: در راستای ارتقاء سطح سلامت مددجویان، طرح بینایی سنجی برای 250 نفر از مددجویان تحت پوشش اجرا می شود.

علی برهان پناه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای ارتقاء سطح سلامت مددجویان، طرح بینایی سنجی برای مددجویان تحت پوشش با همکاری چشم پزشک طرف قرارداد با کمیته امداد از تاریخ 21 مردادماه لغایت 31 مردادماه جاری اجرا می شود.

وی اظهار کرد: با اجرای طرح بینایی سنجی کمیته امداد برای سالمندان، دانش آموزان و مجریان طرح اشتغال زایی به ویژه قالیبافان و .

که با مشکلات بینایی مواجه هستند، به تعداد 250 نفر از خدمات بینایی سنجی و دریافت عینک رایگان بهره مند می شوند.

رییس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سلامت بینایی مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: ارتقاء سطح آگاهی بهداشتی چشم، بررسی نارسایی های بینایی، تشخیص و تصحیح عیوب انکساری چشم، پیشگیری از بیماری های وخیم چشمی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

برهان پناه خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهسرخ 2539 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بینایی سنجی برای مددجویان کمیته امداد کوهسرخ

اجرای طرح بینایی سنجی برای مددجویان کمیته امداد کوهسرخ