مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-13اقتصادي

کندی در پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان مازندرانی


رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به نگرانی از کندی پرداخت تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون، گفت: باتوجه به گذشت نیمی از سال تسهیلات به صورت اندک پرداخت شده است.

- بهمن نادری رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: از بیش از 200هزار هکتار شالیزارهای استان حدود 140 هزار هکتار به صورت مکانیزه برداشت شد که در مقایسه با سال های اخیر که 60 هزار هکتار بوده از سیر صعودی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه روند رو به رشد برداشت مکانیزه برنج همچنان ادامه دارد، افزود:  استقبال کشاورزان هم در این زمینه مطلوب است.

رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه اعتباراتی برای خرید ماشین آلات طی سال های اخیر اختصاص یافت، اضافه کرد: طی سال های اخیر برداشت مکانیزه برنج به بیش از 95درصد رسیده است.

نادری با طرح این سؤال که چرا باوجود گذشت سال ها برداشت برنج به 100 درصد نرسیده است، تصریح کرد: شرایط برخی اراضی شالیزاری به گونه ای بود که برخی مناطق ماشین آلات قابلیت ورود ندارند که مستلزم اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندی در پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان مازندرانی

کندی در پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان مازندرانی