مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-10سياسي

12 هزار واحد مسکونی برای محرومان سیستان و بلوچستان احداث می شود


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره برنامه ریزی های لازم برای اتمام 2000 واحد مسکونی نیمه تمام در منطقه سیستان گفت: با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی 12 هزار واحد مسکونی برای خانواده های محروم استان احداث می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره برنامه ریزی های لازم برای اتمام 2000 واحد مسکونی نیمه تمام در منطقه سیستان گفت: با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی 12 هزار واحد مسکونی برای خانواده های محروم استان احداث می شود.

محمد کرمی 19 مرداد در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بازدیدها و جلسات مشترک با رییس محترم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به روحیه جهادی و تلاش رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای کمک به مردم عزیز و بزرگوار استان سیستان و بلوچستان قطعاً شاهد حل بخشی از مشکلات خواهیم بود.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از مسئولان انتظار داریم که با جدیت موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، را پیگیری کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مسئولان باید به سرعت طرح ها و مستندات لازم جهت پیگیری بیشتر را به مرکز کشور ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار واحد مسکونی برای محرومان سیستان و بلوچستان احداث می شود

12 هزار واحد مسکونی برای محرومان سیستان و بلوچستان احداث می شود