مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-19اقتصادي

طرح های آبرسانی در 157 روستا و دو شهر هرمزگان تا پایان سال به اتمام می رسد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: تا پایان امسال با اجرای 71 پروژه آبرسانی، وضعیت آب شرب 157 روستا و دو شهر بهبود و به پایداری مناسبی خواهد رسید.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: تا پایان امسال با اجرای 71 پروژه آبرسانی، وضعیت آب شرب 157 روستا و دو شهر بهبود و به پایداری مناسبی خواهد رسید.

عبدالحمید حمزه پور صبح امروز (28 مردادماه) در تشریح جزییات آبرسانی به این روستاها افزود: با توجه به توسعه شهرها و روستاها و همچنین افزایش جمعیت و نیاز به منابع جدید آبی، طرح های توسعه ای شرکت آب و فاضلاب بدون وقفه ادامه دارد تا مشترکین آبفا در آینده با چالش کم آبی مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه دولت تاکید ویژه ای بر تامین نیاز آبی مردم و اقدامات زیرساختی برای تامین آب پایدار دارد، تصریح کرد: این حمایت ها باعث شده تا پروژه های متعددی در استان هرمزگان پیش بینی و عملیات اجرایی آن آغاز شود که خوشبختانه با حمایت های همه جانبه استاندار هرمزگان افق روشن و امیدوار کننده ای در حوزه تامین آب استان هرمزگان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: برای تامین نیاز آبی 157 روستا و دو شهر درگهان و جناح، مبلغ 25 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، مجتمع های روستایی و محرومیت زدایی پیش بینی شده است که نیاز آبی جمعیتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آبرسانی در 157 روستا و دو شهر هرمزگان تا پایان سال به اتمام می رسد

طرح های آبرسانی در 157 روستا و دو شهر هرمزگان تا پایان سال به اتمام می رسد