مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 07:502023-08-21سياسي

برترین آثار کنگره ملی شعر عاشورایی معرفی شدند


دومین کنگره ملی شعر عاشورایی ساوه با معرفی برترین شاعران و آثار به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، شب گذشته دومین کنگره ملی شعر عاشورایی ساوه با معرفی برترین شاعران و آثار به کار خود پایان داد.

دومین کنگره ملی شعرعاشورایی ساوه با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل و تکریم از مقام حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا در راستای ترویج ارزش های اصیل اسلامی و ارتقای سطح کیفی شعرآیینی با انتشار فرخوان از خردادماه امسال به میزبانی ساوه کلید زده شد.

این کنگره در 2 بخش اصلی اشعار مرتبط با واقعه عاشورا و شهدای کربلا و در بخش ویژه اشعار مرتبط با بصیرت و ولایت پذیری با محوریت شهدای امنیت برگزار شد که پس از اعلام فراخوان یک هزار و 20 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد که پس از داوری توسط شاعران آیینی کشور شامل احمد حسین پور علوی، رضا اسماعیلی و مهدی طباطبایی هشت اثر به عنوان برترین هر 2 بخش انتخاب شدند.

شب گذشته و در آیین اختتامیه این جشنواره رضا اسمخانی از شهر زنجان، علیرضا اطلاقی از شهر قم و فرزانه شفیع از اصفهان رتبه های اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند.

مجتبی خرسندی از شهر قم، مهدیه امینی از شهر ساوه استان مرکزی، سعید دشتی از کرج، محسن کاویانی از قم و اسماعیل محمد پور از آستانه اشرفیه استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین آثار کنگره ملی شعر عاشورایی معرفی شدند

برترین آثار کنگره ملی شعر عاشورایی معرفی شدند