مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-15بين الملل

درگیری های مسلحانه در پایتخت لیبی با چهار کشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، در جریان درگیری بین نیرو های وابسته به شورای ریاست جمهوری و نیرو های موسوم به «تیپ 444» که پس از بازداشت فرمانده این نیرو ها در فرودگاه «معیتیقه» اتفاق افتاد، - در درگیری های مسلحانه بین دو گروه نظامی- امنیتی در طرابلس پایتخت لیبی، چهار نیروی نظامی کشته و دست کم 18 غیرنظامی زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، در جریان درگیری بین نیرو های وابسته به شورای ریاست جمهوری و نیرو های موسوم به تیپ 444 که پس از بازداشت فرمانده این نیرو ها در فرودگاه معیتیقه اتفاق افتاد، چهار نفر از نیرو های یگان بازدارنده کشته و دست کم 18 نفر زخمی شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس و خدمات اضطراری لیبی به الجزیره گفت که بیش از 20 خانواده که در محل درگیری ها گیر افتاده بودند، از خانه های خود تخلیه شدند؛ ولی برخی خانواده ها هنوز در خانه های خود حبس شده اند و به علت تشدید درگیری ها امکان نجات آن ها وجود ندارد.

وزارت بهداشت لیبی ضمن درخواست اهدای خون از طرفین درگیری خواست تا به امدادرسان ها برای نجات شهروندان اجازه فعالیت دهند و زمینه ایجاد گذرگاه های امن را حفظ جان غیرنظامیان فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری های مسلحانه در پایتخت لیبی با چهار کشته

درگیری های مسلحانه در پایتخت لیبی با چهار کشته