مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-01ورزشي

حساسیت دیدار با ژاپن آزاردهنده است/شمشیربازان باید باهوش تر باشند


سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر باتاکید بر اینکه تیمش در مسابقات قهرمانی جهان به هدف خود برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نرسید، گفت که شاگردانش باید باهوش تر و با حوصله تر بازی کنند.

- امین قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر تا به امروز در سه رویداد انتخابی المپیک شرکت کرده است، گفت: از دو رویداد دست پر بازگشتیم.

در رویداد سوم (قهرمانی جهان) به هدف مان نرسیدیم اما امتیاز لازم را به دست آوردیم و امتیاز زیادی هم از دست ندادیم، بنابراین تا به امروز شرایط مان برای کسب سهمیه المپیک تیمی مثبت و رو به جلو است.

وی با بیان انیکه به دلیل تعدد رویدادها و اردوهای اخیر، شمشیربازان این روزها متحمل فشار روانی و خستگی بدنی هستند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که تا پایان سال باید در رویدادهای دیگری برای کسب امتیاز و سهمیه المپیک شرکت داشته باشیم.

تیم ملی آبان باید در جام جهانی الجزایر شرکت داشته باشد و بعد از آن هم گرند پری فرانسه، جام جهانی لهستان و جام جهانی ایتالیا را در پیش داری.

سال آینده هم برای ما با حضور در جام جهانی بوداپست آغاز می شود.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با بیان اینکه این تیم تا به امروز 142 امتیاز المپیکی کسب کرده و در رده ششم رنکینگ المپیکی قرار دارد در مورد اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت دیدار با ژاپن آزاردهنده است/شمشیربازان باید باهوش تر باشند

حساسیت دیدار با ژاپن آزاردهنده است/شمشیربازان باید باهوش تر باشند