مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:122023-08-21اقتصادي

جانمایی سالن تشریح پزشکی قانونی در آرامستان همدان


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: امسال موفق شدیم سالن تشریح اداره کل پزشکی قانونی استان به مساحت 1500 متر را در آرامستان همدان جانمایی نماییم.

- دکتر ارتین کمالی دوشنبه 30 مرداد در جمع خبرنگاران در دفتر ایسنا، اظهار کرد: بعد از حدود چهار سال موفق به تملک زمینی به مساحت 1500 متر به منظور ایجاد سالن تشریح در آرامستان همدان شده ایم که جابه جایی اجساد را برای خانواده متوفی و پزشکی قانونی آسان می کند.

وی با اشاره به افتتاح سه پروژه نهاوند، تویسرکان و کبودرآهنگ در دهه فجر سال 99 و بهره مندی این شهرستان ها از خدمات پزشکی قانونی، تصریح کرد: شرایط آزمایشگاه پزشکی قانونی مرکز استان در هنگام ورودم بسیار بغرنج بود که در سال 99 بازسازی شده و در حال حاضر این آزمایشگاه مجهز به بخش های سم شناسی، آسیب شناسی، اتاق های پاس، استخراج و نمونه گیری است.

کمالی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان همدان تنها یک گسل فعال داشته و به صورت کلی از نظر زلزله خیز بودن استان بی خطری شناخته می شود اما این استان در کریدور هوایی، ریلی و زمینی شرق به غرب قرار گرفته و نیازمند این است که از نظر پدافند غیرعامل مجهز باشد و سالن تشریح با ظرفیت بالا داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای مواقع ضروری باید سالن تشریح با ظرفیت بالا در نظر گرفته شود، اظهارکرد: در شش ماه ابتدایی سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی سالن تشریح پزشکی قانونی در آرامستان همدان

جانمایی سالن تشریح پزشکی قانونی در آرامستان همدان