مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-22اقتصادي

آغاز8 پروژه آبفای اصفهان با هدف آبرسانی پایدار در هفته دولت


همزمان با گرامیداشت هفته دولت، آیین کلنگ زنی 8 پروژه آبرسانی آبفای استان اصفهان برگزار می شود.

- حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، آیین کلنگ زنی 8 پروژه آبرسانی آبفای استان اصفهان  برگزار می شود.

وی هزینه های اجرای این پروژه ها را 2421 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: آبفای استان اصفهان این طرح ها را با هدف جهاد خدمت رسانی و آبرسانی پایدار به شهرها و روستاها اجرا می کند.

اکبریان آبرسانی به مجتمع روستایی زرکان میمه شامل روستاهای موته، لایبید، لوشاب و حسن رباط را یکی از مهم ترین این پروژه ها عنوان کرد و افزود: این طرح با هزینه اجرایی 700 میلیارد ریال، 5 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد و برای اجرای آن یک مخزن 500 متر مکعبی، یک ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 20 لیتر در ثانیه و 30 کیلومتر خط انتقال نیاز است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان بیان کرد: آبرسانی به روستاهای مجتمع اشن گلدره مهردشت نجف آباد با اعتبار 600 میلیارد ریال یکی دیگر از طرح ها است که 3500 نفر را تحت پوشش قرار می دهد و برای اجرای آن از یک مخزن 500 متر مکعبی و یک ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 15 لیتر در ثانیه احداث و 15 کیلومتر خط انتقال استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز8 پروژه آبفای اصفهان با هدف آبرسانی پایدار در هفته دولت

آغاز8 پروژه آبفای اصفهان با هدف آبرسانی پایدار در هفته دولت