مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:472023-07-25سياسي

اعلام موضع انقلابی اخیر سردار تنگسیری از مصادیق ترویج «ایمان» و «امید» است


معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: اعلام موضع انقلابی اخیر سردار تنگسیری از مصادیق ترویج «ایمان» و «امید» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بهرامی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی سپاه امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: اعلام موضع انقلابی سردار تنگسیری فرمانده محبوب و مقتدر نیروی دریایی سپاه در دفاع از منابع نظام اسلامی و منافع ملت بزرگ ایران اسلامی که اخیرأ در برنامه صبحگاهی شبکه یک سیما بیان شد از مصادیق ترویج ایمان و امید است.

وی افزود:حضرت آقا امام خامنه ای (حفظه الله) در مراسم امسال سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: توصیه من تقویت ایمان و امید است و آماج دشمن هم همین ایمان و امید است.

باید همه ما تلاش کنیم تا در این کشور ایمان و امید زنده بماند وقتی فرمانده محبوب و مقتدر نیروی دریایی سپاه با اعلام موضع انقلابی خود بذر امید که ناشی از ایمان و باور حقیقی به خداوند متعال هست به صراحت بیان می نماید خیلی در جامعه امید آفرین و تکثیر تولید قدرت  معنوی می کند چرا که سرچشمه از شجاعتی است از ایمان به خداوند و از  مصادیق ترویج ایمان و امید است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در ندسا تصریح کرد:  امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الگو گیری از مکتب سیدالشهدا(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام موضع انقلابی اخیر سردار تنگسیری از مصادیق ترویج «ایمان» و «امید» است

اعلام موضع انقلابی اخیر سردار تنگسیری از مصادیق ترویج «ایمان» و «امید» است