مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-13سياسي

احزاب زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند


احزاب زمینه مشارکت حداکثری، رقابت سالم در انتخابات را فراهم کنند، کمااینکه حضور حداکثری و نتیجه انتخابات تقویت و پیشبرد نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار امشب در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با استاندار لرستان که به مناسبت 22 مرداد، روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: از فرصت های ماه محرم و صفر باید بیشترین بهره برداری معنوی را انجام داد تا سبک زندگی تحت شعاع زندگی و سیره اهل بیت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت احزاب فقط انتخابات نیست، گفت: فعالیت احزاب در جمهوری اسلامی ایران یک سازوکار رسمی و تابع قانون است.

وی با اشاره به اینکه ائمه معصومین مردمی ترین و مردم دارترین افراد زمان خود بودند، افزود: نظام ما با قواعد اسلامی و رهبری نائب امام معصوم در تمام موضوعات اتکا به مردم دارد.

نماینده عالی دولت در لرستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری در خصوص انتخابات با تعیین راهبردها حجت را بر ما تمام کردند، گفت: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت، چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات است.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه انتخابات امسال در این استان با محوریت عمل به راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری خواهد بود، گفت: امور مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند

احزاب زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند