مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-04سياسي

توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی ریشه بیکاری را می خشکاند


تو سعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی ریشه بیکاری را در جامعه می خشکاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،فردین وکیلی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: تلاش و کار و حرکت به این سمت در بیش از 400 آیه قرآن مورد تاکید قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تمام انبیا و اولیای الهی در کنار دعوت انسان ها به راه راست پیشه ای داشته و از محل کار و تلاش امرار معاش می کرده و این نشان از اهمیت جایگاه کار و تلاش در ادیان الهی است.

مدیرکل فنی و حرفه ای کردستان افزود: دنیای امروز دنیای متفاوت است و در چنین عصری هر کدام از ما باید در حیطه کاری خود تخصص و توانایی داشته باشیم.

وکیلی با بیان اینکه در گذشته متاسفانه موضوع مدرک گرایی به یک فرهنگ عامه تبدیل شده بود، گفت: همین مدرک گرایی موجب شد که تعداد زیادی از جوانان ما بدون توجه به نیاز بازار کار ادامه تحصیل داده ولی نبود مهارت مانع از جذب آنها در بازار کار شد.

وی اضافه کرد: مهمترین نیاز امروز جامعه ما کسب مهارت و مهارت آموزی با توجه به نیاز بازار است این کار موجب می شود افراد به اسانی جذب بازار کار شوند و درنتیجه مشکل بیکاری حل شود.

به گفته وی، امروز کم نیستند افرادی که به عنوان کارآفرینان در سطح استان تلاش و بستر را برای اشتغالزایی خود و دیگران فراهم کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی ریشه بیکاری را می خشکاند

توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی ریشه بیکاری را می خشکاند