مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 23:452023-07-27ورزشي

از پیروزی فوتبالیست های ناشنوا تا راهیابی تیم تنیس روی میز مردان به فینال


سومین روز از بازی های تابستانی ناشنوایان در روسیه، با کسب 5 مدال در رشته جودو ، صعود تیم ملی تنیس روی میز مردان به فینال و پیروزی فوتبالیست های ناشنوا پایان یافت .

- سومین روز از بازی های تابستانی ناشنوایان در روسیه، با کسب 5 مدال در رشته جودو ، صعود تیم ملی تنیس روی میز مردان به فینال و پیروزی فوتبالیست های ناشنوا پایان یافت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سومین روز از بازیهای تابستانی 2023 ناشنوایان در روسیه امروز پنجشنبه جودوکاران کشورمان در 6 وزن به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان موفق به کسب 1 مدال نقره و 4 برنز شدند.

در وزن 100 کیلوگرم فرید عساکره مدال نقره را به دست آورد ، مهرداد بداغی در وزن 66 کیلوگرم ، علی سلحشور در وزن 73 کیلوگرم ، حسین اله کریمی در وزن 90 کیلوگرم و فربد سلیم دانایی در وزن +100 کیلوگرم پس از رقابت با جودوکاران روسیه ، تاجیکستان ، عراق و قزاقستان به مدال برنز دست یافتند، امیرمحمد دفتری نیز از کسب مدال بازماند.

در تنیس روی میز مردان ورزشکاران از 9 کشور در سه گروه 3 تیمی با هم رقابت کردند و تیم ایران تیم های بلاروس و ازبکستان را با نتایج 3 بر صفر شکست داد و به عنوان تیم اول از گروه خود به همراه تیم های روسیه و عراق عصر فردا جمعه برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پیروزی فوتبالیست های ناشنوا تا راهیابی تیم تنیس روی میز مردان به فینال

از پیروزی فوتبالیست های ناشنوا تا راهیابی تیم تنیس روی میز مردان به فینال