مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-14اقتصادي

پیگیری وزارت علوم برای حل مشکل مسکن اعضای هیات علمی جوان


مشاور ستاد امور رفاهی وزارت علوم گفت: یکی از دغدغه های معاونت اداری مالی و ستاد امور رفاهی وزارت علوم تامین مسکن برای اعضای هیات علمی جوان است که پیگر آن هستیم.

- همایون حسینیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تسهیلات مسکن اعضای هیئت علمی در سال جاری گفت: تسهیلات مسکن اعضای هیئت علمی در سال جاری به 10میلیارد ریال و وام ودیعه مسکن به 3میلیارد ریال افزایش یافته و به تصویب شورای پول و اعتبار نیز رسیده است.

وی ادامه داد: وام خرید مسکن اعضای هیات علمی سال گذشته 600 میلیارد تومان بود که امسال به یک میلیارد تومان افزایش یافت.

مشاور ستاد امور رفاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: تمام بانک ها وام خرید و ودیعه مسکن اعضای هیات علمی را پرداخت می کنند به جز یکی از بانک ها که با بانک مذکور نیز رایزنی هایی شده است تا این بانک نیز وام خرید مسکن اعضای هیات علمی را پرداخت کند.

وی درباره برنامه ستاد امور رفاهی وزارت علوم برای تامین مسکن اعضای هیات علمی جوان گفت: یکی از دغدغه های معاونت اداری مالی و ستاد امور رفاهی وزارت علوم تامین مسکن برای اعضای هیات علمی جوان است که پیگر آن هستیم، همچنین بحث دیگری که پیگیری می شود، بازنشستگان هستند که مورد حمایت قرار گیرند و فرایند قانونی آن پیگیری می شود، تا راه هایی پیدا و این امکانات برای آنها نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری وزارت علوم برای حل مشکل مسکن اعضای هیات علمی جوان

پیگیری وزارت علوم برای حل مشکل مسکن اعضای هیات علمی جوان