مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 01:252023-08-13سياسي

پیش ثبت نام داوطلبان چهارمحال وبختیاری در انتخابات مجلس از مرز 500 نفر عبور کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با پایان یافتن مهلت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد داوطلبان در استان از مرز 500 نفر عبور کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با پایان یافتن مهلت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد داوطلبان در استان از مرز 500 نفر عبور کرد.

محسن حسین میرزایی 22 مردادماه در جمع رسانه های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رکورد ثبت نام در این دوره از انتخابات نسبت به تمامی ادوار گذشته شکسته شد، اظهار کرد: با پایان یافتن مهلت پیش ثبت نام، تعداد داوطلبان چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از مرز 500 نفر گذشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهلت پیش ثبت نام انتخابات مجلس از ساعت هشت صبح روز 16 مردادماه آغاز و ساعت 18 امروز 22 مردادماه به پایان رسید، افزود: خوشبختانه با حضور پر شور داوطلبان رکورد ثبت نام نسبت به ادوار گذشته شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه 11 درصد از ثبت نام کنندگان خانم ها و 89 درصد را آقایان بودند، تصریح کرد: هم چنین 48 درصد از ثبت نام کنندگان در بازه سنی 30 تا 45 سال قرار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام داوطلبان چهارمحال وبختیاری در انتخابات مجلس از مرز 500 نفر عبور کرد

پیش ثبت نام داوطلبان چهارمحال وبختیاری در انتخابات مجلس از مرز 500 نفر عبور کرد