مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:552023-07-25حوادث

آتش سوزی در بخش وسیعی از میانکاله/ شدت و حجم آتش بالاست/ اطفای هوایی آغاز شد


طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.

- طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از آتش سوزی بخش هایی از میانکاله خبر داد و گفت: به دلیل شدت و حجم بالای آتش در 4 نقطه، اطفا حریق با کندی روبه روست.

  مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بهشهر درباره جزییات این آتش سوزی اظهار داشت: آتش بخش های وسیعی از میانکاله را در برگرفت و مناطقی از میانکاله صحرا و صحرای میرکریمی در آتش می سوزد.

 وی با تاکید بر اینکه در 4 نقطه آتش سوزی به وقوع پیوسته است، افزود: حجم آتش سوزی بالاست و درخواست 2 بالگرد برای مهار آتش شده است و از سپاه، بسیج و هلال احمر برای مهار آتش درخواست کمک کرده ایم.

ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران نیز گفت: آتش سوزی میانکاله به محیط زیست مرتبط است اما به جهت حجم وسیع آتش نیروهای امدادی از منابع طبیعی به منطقه اعزام شد.

وی افزود: طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در بخش وسیعی از میانکاله/ شدت و حجم آتش بالاست/ اطفای هوایی آغاز شد

آتش سوزی در بخش وسیعی از میانکاله/ شدت و حجم آتش بالاست/ اطفای هوایی آغاز شد