مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-05ورزشي

تبرئه سرمایه گذار یزدی پس از 5 سال حبس


یکی از طرح های پر سر و صدای تفریحی و گردشگری یزد ساخت «تله کابین یزد» در منطقه ییلاقی طزرجان بود که با وجود پیشرفت مناسب به یک باره با محکوم شدن سرمایه گذار آن به کلاهبرداری متوقف شد ولی متهم این پرونده پس از تحمل سالها حبس، - ایسنا/یزد یکی از طرح های پر سر و صدای تفریحی و گردشگری یزد ساخت تله کابین یزد در منطقه ییلاقی طزرجان بود که با وجود پیشرفت مناسب به یک باره با محکوم شدن سرمایه گذار آن به کلاهبرداری متوقف شد ولی متهم این پرونده پس از تحمل سالها حبس، اکنون از این اتهام تبرئه شده است.

طرح گردشگری تله کابین یزد در سال 1386 در منطقه اکوتوریستی روستای طزرجان از توابع شهرستان تفت آغاز شد و هدف از اجرای آن جذب گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه کوهستانی و تقویت گردشگران ورزشی و طبیعی عنوان شد.

قرار بود طرح مذکور در بازه زمانی سه ساله آماده بهره برداری شود ولی به دنبال اعتراضات اهالی منطقه مدتی دچار وقفه شد ولی با اخذ کلیه مجوزها و تصمیمات مبنی بر سهامی شدن، طرح مجدداً شروع بکار کرد اما در ادامه با وجود پیشرفت فرایند ساخت، به یکباره با دستور قضایی متوقف شد.

محمدجواد صدیقی سرمایه گذار این طرح حدود یکسال پس از آزادی از زندان در این باره به خبرنگار ایسنا می گوید: به منظور اجرای این طرح تمام مجوزهای لازم را به صورت قانونی اخذ کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبرئه سرمایه گذار یزدی پس از 5 سال حبس

تبرئه سرمایه گذار یزدی پس از 5 سال حبس