مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-21پزشكي

فعالیت جهادی پزشکان در مناطق روستایی شهرستان طارم


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: در تلاش هستیم تا برنامه تیم های پزشکی که به صورت جهادی در روستاها حضور می یابند را گسترش دهیم تا روستاهای بیشتری از این خدمات بهره مند شوند.

- ایسنا/زنجان رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: در تلاش هستیم تا برنامه تیم های پزشکی که به صورت جهادی در روستاها حضور می یابند را گسترش دهیم تا روستاهای بیشتری از این خدمات بهره مند شوند.

محمدرضا رفعتی شامگاه دیروز (29 مردادماه) در جلسه تجلیل از آزادگان و خبرنگاران در شهرستان طارم، اظهار کرد: در بحث بهداشت علاوه بر مشکلات، نقاط قوت و اتفاقات خوب نیز وجود دارد، نباید همواره نیمه خالی لیوان را ببینیم.

وی افزود: اتفاقات مثبت زیادی در حوزه بهداشت در شهرستان طارم داشته ایم؛ مسائلی که در شهرستان های دیگر بسیار مشکل سازتر است در شهرستان طارم کمتر رخ می دهد.

به عنوان مثال 100 درصد ظرفیت مراکز در شهرستان پزشک داشته یا نهایت با تاخیر یک ماهه پزشک حاضر می شود؛ در بخش خصوصی نیز اتفاقات خوبی رخ داده است.

این مسئول تصریح کرد: در خصوص داروخانه ها نیز تعدادی داروخانه به بخش خصوصی واگذار شده است که به حل مشکل این حوزه کمک می کند.

همچنین در بخش آزمایشگاه نیز اتفاقات خوبی افتاده و مشکلات مربوط به آزمایشات حل شده است و بسیاری از آزمایشات در داخل خود شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت جهادی پزشکان در مناطق روستایی شهرستان طارم

فعالیت جهادی پزشکان در مناطق روستایی شهرستان طارم