مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-05اقتصادي

رشد 2 برابری سرمایه گذاری بخش خصوصی در گلستان


گرگان_ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان از سرمایه گذاری 4 میلیون و 400 هزار دلاری بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: سرمایه گذاری در 2 سال گذشته 2 برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر روح الله صلبی ظهر شنبه در نشست خبری با رسانه های استان، اظهار کرد: از سال 91 تا 1400 کمتر از 3 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان انجام شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان با بیان اینکه در کمتر از 2 سال این رقم 2 برابر شده، افزود: به عنوان مثال در 4 ماه نخست سال جاری، 4.

95 میلیون یورو معادل 4 میلیون و 400 هزار دلار مجوز سرمایه گذاری برای استان صادر شده است.

وی خواستار انعکاس مشکلات و چالش های استان به نحوی مطلوب شد و اضافه کرد: اگر قرار به ایجاد انگیزه و رغبت سرمایه گذار برای ورود به استان است، باید نیمه پر لیوان را دید چراکه انتشار اخبار منفی یا بزرگنمایی مشکلات منجر به فرار سرمایه گذار داخلی یا خارجی می شود.

صلبی با بیان اینکه مبادی ورودی سرمایه گذاران از مرکز خدمات و سرمایه گذاری اقتصاد و دارایی استان است، افزود: این اداره به عنوان یک تسهیلگر در بخش سرمایه گذاری ورود می کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان در توضیح پرداخت تسهیلات به بخش های مختلف، گفت: در دو سال گذشته بیش از 51 هزار میلیارد تومان به تجار، بازرگانان، فعالان اقتصادی و مردم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 2 برابری سرمایه گذاری بخش خصوصی در گلستان

رشد 2 برابری سرمایه گذاری بخش خصوصی در گلستان