مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-01ورزشي

برگزاری جام پرچم در 6 رشته و رویدادهای بین المللی ورزش های سنتی


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: از این که اعضای مجمع به من رای اعتماد دادند شرمنده آنها شدم و در این مسیر با کمک آنها اهداف و ماموریت های ورزش روستایی را پیش خواهم برد.

- برنامه های رییس جدید فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری؛ برگزاری جام پرچم در 6 رشته و رویدادهای بین المللی ورزش های سنتی رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: از این که اعضای مجمع به من رای اعتماد دادند شرمنده آنها شدم و در این مسیر با کمک آنها اهداف و ماموریت های ورزش روستایی را پیش خواهم برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا پسندیده، رییس منتخب فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری ضمن تشکر از اعضای مجمع اظهار کرد: امروز اتفاق بزرگی برای من رقم خورد و اعضای زحمت کش ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی با دادن رای اعتماد من را شرمنده کردند، قطعا در اهداف و ماموریت های تعریف شده برای این فدراسیون از اعضای مجمع کمک خواهم گرفت.

وی یکی از برنامه های خود را برگزاری جام پرچم در 6 رشته (3 رشته بومی و محلی و 3 رشته کلاسیک) در سطح ملی در اولین فرصت و مسابقات مینی فوتبال عنوان کرد.

پسندیده همچنین از برگزاری رویدادهای بین المللی در بازی های بومی و محلی و ورزش های سنتی خبر داد و افزود: سعی داریم با برگزاری رویدادهای بین المللی در رشته های سنتی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جام پرچم در 6 رشته و رویدادهای بین المللی ورزش های سنتی

برگزاری جام پرچم در 6 رشته و رویدادهای بین المللی ورزش های سنتی