مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-20اقتصادي

عارضه یابی واحدهای تولیدی شهرستان ورامین با جدیت آغاز شده است


معاون فرمانداری ویژه شهرستان ورامین گفت: واحدهای تولیدی که معضلات و مشکلات تولید دارند به صورت حضوری به معاون برنامه توسعه فرمانداری ویژه ورامین مراجعه کنند و ما امور تولیدکنندگان را به عنوان محرک صنعت این شهرستان با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن فیروزی معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان ورامین پیش از ظهر امروز یکشنبه 29 مرداد ماه از دو واحد تولیدی فعال وسایل چوبی و تولید لبنیات و بستنی در شهرستان ورامین بازدید کرد.

حسن فیروزی معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ورامین در حاشیه این بازدید اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری آغاز شده و در حال پیگیری است، عارضه یابی واحدهای تولیدی فعال شهرستان است که پس از عارضه یابی در کلینیک های تخصصی تولید به صورت ویژه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ و اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح رفع مشکلات اداری تولید کنندگان، بررسی معضلات تولید، معرفی کارآفرینان و محصولاتشان برای صادرات، برقراری هماهنگی های لازم برای اعطاء تسهیلات و چنین فعالیت هایی در دستور کار است.

فیروزی بازدید از واحدهای تولیدی را در اولویت دانست و خاطرنشان کرد: در این مسیر بازدید از واحدهای تولیدی به صورت مستمر و ویژه انجام خواهد شد و تیمی مختص پیگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارضه یابی واحدهای تولیدی شهرستان ورامین با جدیت آغاز شده است

عارضه یابی واحدهای تولیدی شهرستان ورامین با جدیت آغاز شده است