مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 20:502023-07-31اقتصادي

افتتاح مدرسه 12 کلاسه باقرالعلوم در خاورشهر


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: مدرسه 12 کلاسه باقرالعلوم با اعتبار 15 میلیارد تومان در خاورشهر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در حاشیه آیین افتتاح مدرسه 12 کلاسه و بازدید از پروژه های مصوبات ریاست جمهوری که عصر امروز با حضور استاندار تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به منظور بررسی پروژه های اقتصادی شهرستان و پیگیری مصوبات دور اول و دوم سفر ریاست جمهوری به شهرستان، بازدید از طرح های کمربندی دوم، میدان غنی آباد و پل فیروزآباد انجام شد.

وی گفت: اعتبار پروژه کمربندی دوم قلعه نو 100 میلیارد تومان بود که 100 میلیارد تومان نیز مصوبه سفر بود و در کل با اعتبار 200 میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال اجرا است.

اعتبار 200 میلیارد تومان برای تقاطع فیروزآباد و میدان غنی آباد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری ادامه داد: اعتبار پروژه های تقاطع فیروزآباد و میدان غنی آباد از مصوبات سفر ریاست جمهوری 200 میلیارد تومان است که در حال حاضر برای تقاطع فیروزآباد 30 میلیارد تومان و میدان غنی آباد 15 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

بشارت با اشاره به طرح های افزایش سرانه های آموزشی بیان کرد: مدرسه پسرانه 12 کلاسه باقرالعلوم در دوره متوسطه اول و زمین چمن مصنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه 12 کلاسه باقرالعلوم در خاورشهر

افتتاح مدرسه 12 کلاسه باقرالعلوم در خاورشهر