مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:132023-08-12بين الملل

آنتونوف: دفاع پنتاگون از بمب های خوشه ای اوکراین، خباثت است


سفیر روسیه در آمریکا گفت که تلاش مقامات آمریکایی برای نشان دادن استفاده بحث برانگیز اوکراین از مهمات خوشه ای به عنوان امری مناسب و مشروع ، - سفیر روسیه در آمریکا گفت که تلاش مقامات آمریکایی برای نشان دادن استفاده بحث برانگیز اوکراین از مهمات خوشه ای به عنوان امری "مناسب و مشروع"، بی شرمانه و ظالمانه و شنیع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، اظهارات آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به اظهارات سخنگوی پنتاگون مطرح شد که گفته بود به اعتقاد واشنگتن، اوکراین به همان شکل که قول داده بود به شکلی مناسب در حال استفاده از مهمات خوشه ای است.

این نوع مهمات بابت خطراتی که برای غیرنظامیان دارند، در بیش از 100 کشور ممنوع شده اند.

آنتونوف با اشاره به کشته شدن یک خبرنگار نووستی حین حمله توپخانه ای اوکراین با استفاده از این نوع مهمات گفت: می خواهم بدانم که آیا استفاده درست و مناسب از بمب های خوشه ای در مورد ترور روزنامه نگار روس روستیسلاو ژوراولف هم صادق است؟ این حمله در 22 ژوییه رخ داد و طی آن همچنین سه روزنامه نگار دیگر روس آسیب دیدند.

آناتولی آنتونوف در ادامه پرسید: آیا خباثت و پلیدی مقامات پنتاگون که چنین اظهاراتی را بیان می کنند، محدودیتی هم دارد؟ سفیر روسیه در ادامه گفت: تروریست های اوکراینی که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنتونوف: دفاع پنتاگون از بمب های خوشه ای اوکراین، خباثت است

آنتونوف: دفاع پنتاگون از بمب های خوشه ای اوکراین، خباثت است