مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-06بين الملل

نقش لابی های صهیونیستی و استیصال غرب در توهین به مقدسات


ایمانی پور در تحلیل اقدامات وقیحانه اخیر علیه قرآن کریم در سوئد و دانمارک، گفت: نمی توان نقش لابی های صهیونیستی و به صورت خاص موساد را در این اتفاقات نادیده گرفت.

- ایمانی پور در تحلیل اقدامات وقیحانه اخیر علیه قرآن کریم در سوئد و دانمارک، گفت: نمی توان نقش لابی های صهیونیستی و به صورت خاص موساد را در این اتفاقات نادیده گرفت.

البته استیصال غرب در مقابل رشد اسلام خواهی منجر به بروز چنین اقدامات و رفتارهای وقیحانه ای می شود و دستگاه های تبلیغاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی نیز در این خصوص، هم افزایی مستمری را با برخی کشورهای غربی صورت می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی چند هفته گذشته، جامعه مسلمانان جهان شاهد هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک بود، همین امر خشم مسلمانان را برانگخیت و هر کشور مسلمانی به نحوی این اتفاق را محکوم کرد، از جمله کشور عراق که سفیر سوئد را از کشور خود اخراج کرد.

در ایران نیز جامعه قرآنی در مقابل سفارت سوئد تجمع کرده و اعتراض خود را به این هتک حرمت نشان دادند، همچنین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد را حادثه ای تلخ و توطئه آمیز و خطرآفرین خواندند و تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش لابی های صهیونیستی و استیصال غرب در توهین به مقدسات

نقش لابی های صهیونیستی و استیصال غرب در توهین به مقدسات