مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-14سياسي

حربه حمله به حرم شاهچراغ هم به سرنوشت دسایس پیشین دشمن می انجامد


این عملیات تروریستی بار دگر نشان داد که تا جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از مستضعفان و مبارزه با استکبار است، این حربه نیز به سرنوشت تمامی دسایس سالهای گذشته می انجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزیر فرهنگ در پیامی با محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: شهادت و جراحت تعدادی از زائران، دلدادگان اهل بیت (علیه السلام) ددمنشی دیو سیرتانی است که جان ستاندن از بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و دوام زندگی فلاکت بار خود می دانند.

مشروح متن پیام اسماعیلی به این ترتیب است: بسم الله الرحمن الرحیم ندای مظلومیت ملت ایران، دگر بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام طنین انداز شد تا روایت جنایتی دیگر را بر کارنامه سیاه و ننگین دشمنان انقلاب اسلامی بیافزاید.

شهادت و جراحت تعدادی از زائران، دلدادگان اهل بیت (علیه السلام) ددمنشی دیو سیرتانی است که جان ستاندن از بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و دوام زندگی فلاکت بار خود می دانند.

این عملیات تروریستی بار دگر نشان داد که تا جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از مستضعفان و مبارزه با استکبار و تروریسم جهانی قرار دارد و دشمنی یزیدیان زمانه با مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهد داشت که به حول قوه الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با هدایت مقام معظم ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حربه حمله به حرم شاهچراغ هم به سرنوشت دسایس پیشین دشمن می انجامد

حربه حمله به حرم شاهچراغ هم به سرنوشت دسایس پیشین دشمن می انجامد