مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-07اقتصادي

افزایش پلمب هتل ها به خاطر حجاب


رییس جامعه هتل داران ایران از افزایش آمار پلمب روزانه هتل ها به دلیل رعایت نشدن حجاب مسافران خبر داد و درباره گرانی هتل ها و رقابت نابرابر خانه های اجاره ای توضیحاتی ارائه کرد.

- رییس جامعه هتل داران ایران از افزایش آمار پلمب روزانه هتل ها به دلیل رعایت نشدن حجاب مسافران خبر داد و درباره گرانی هتل ها و رقابت نابرابر خانه های اجاره ای توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمشید حمزه زاده در نشست خبری دوشنبه 16 مردادماه که به همراه جمعی از اعضای جامعه هتلداران و صاحب نظران صنعت هتل داری برگزار شد، گفت: متاسفانه شرایط گردشگری و هتل داری اصلا خوب نیست و روز به روز بدتر می شود و در چند سال گذشته مکرر با بحران مواجه شده و صنعت هتل داری به شدت آسیب دیده است.

علاوه بر این از ناحیه سیاست های غلط بخش های دولتی از جمله سازمان امور مالیات و وزارت گردشگری و نگاه هایی که دیگر سازمان ها به هتل ها دارند، مورد اذیت هستیم و از طرفی تورم و افزایش هزینه ها نیز هتل داری را به زحمت انداخته است و هتل ها زیان ده شده اند.

استان فارس بیشترین تعداد هتل های پلمب شده را دارد رییس جامعه هتل داران ایران درباره تازه ترین بحران و چالش هتل ها اظهار کرد: متأسفانه آمار پلمب هتل ها روز به روز بیشتر می شود و به یکی از چالش های فعالان هتل داری تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پلمب هتل ها به خاطر حجاب

افزایش پلمب هتل ها به خاطر حجاب