مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-16سياسي

پیگیری شورای شهر برای حل مشکل کارت بلیت خبرنگاران


پیرو مشکلات ایجاد شده برای برخی خبرنگاران جهت دریافت کارت بلیت های حمل و نقل، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید معاونت حمل و نقل و سازمان فاوای شهرداری تهران اشتراک مساعی کنند تا مشکل کارت بلیت خبرنگاران حل شود و شورا نیز موضوع را پیگیری خواهد کرد.

- پیرو مشکلات ایجاد شده برای برخی خبرنگاران جهت دریافت کارت بلیت های حمل و نقل، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید معاونت حمل و نقل و سازمان فاوای شهرداری تهران اشتراک مساعی کنند تا مشکل کارت بلیت خبرنگاران حل شود و شورا نیز موضوع را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندسالی است که بنا به پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای شهر تهران، در هنگام بررسی وضعیت کارت بلیت های حمل ونقل عمومی، خبرنگاران نیز جزو اقشار خاص محسوب شده و از تخفیف بلیت مترو و اتوبوس بهره مند می شوند تا حداقل بخشی از هزینه های رفت و آمد این قشر که برای تهیه خبر مجبور به سفر به نقاط مختلف شهر آنهم به دفعات زیاد هستند جبران شده و از سویی به استفاده از حمل ونقل عمومی ترغیب شوند.

رویه اینگونه بود که خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیت در سامانه تهران من ثبت نام کرده و بعد از تأیید مدیر مسئول برای خبرنگاران پیامک آمده و آنها برای شارژ کارت بلیت خود به باجه بلیت الکترونیک در ایستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری شورای شهر برای حل مشکل کارت بلیت خبرنگاران

پیگیری شورای شهر برای حل مشکل کارت بلیت خبرنگاران