مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-05سياسي

سنگ مزار جدید شهید «بابایی» رونمایی می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه یادواره شهدای خلبان قزوین برگزار می شود، گفت: از سنگ مزار شهید بابایی در یادواره شهدای خلبان استان رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه اسماعیلی در نشست خبری که صبح شنبه در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: از اهداف ذاتی بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و در کنار بنیاد سایر دستگاه های فرهنگی و کلیه سازمان ها و ارگان ها وظیفه دارند در حد توان خود در این جهت گام بردارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: علاوه بر همه وظایفی که به عهده داریم اینکه بتوانیم یادواره ای درخور شأن شهدای قزوین در سطح و کیفیت ملی برگزار کنیم یکی از دغدغه های اصلی ما بوده است.

وی بیان کرد: از شهدای شاخص استان قزوین باید به شهید بابایی و لشکری که در سطح ملی شناخته شده هستند اشاره کرد و به همین منظور در جهت گرامی داشت یاد و خاطره این دو شهید برنامه ای با همکاری دستگاه های اجرایی و یگان های نظامی قزوین در سطح ملی در نظر گرفته است.

این مسئول عنوان کرد: یادواره شهدای خلبان استان فردا، یکشنبه پانزدهم مرداد ماه با حضور مهمانان کشوری پس از اقامه نماز مغرب و عشا در صحن گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ مزار جدید شهید «بابایی» رونمایی می شود

سنگ مزار جدید شهید «بابایی» رونمایی می شود