مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-05دانش

آغاز فعالیت مجتمع مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان


محل جدید مرکز مهارت ها و تجهیزات پزشکی و نیز مجتمع مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت افتتاح شد.

- محل جدید مرکز مهارت ها و تجهیزات پزشکی و نیز مجتمع مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در مراسم افتتاح دو مرکز تحقیقاتی اصفهان، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور در زمینه مرجعیت علمی و تولید علم و فناوری جزو دانشگاه های برتر کشور است.

وی یکی از الزامات مراکز تحقیقاتی را علاوه بر نیروی انسانی مجرب، تهیه زیر ساخت های فیزیکی دانست و گفت: بسیار خرسندم که شاهد این اتفاق مبارک بودم که دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تمرکز 17 مرکز تحقیقاتی و تبادل اطلاعات پژوهشی بین مراکز، مجتمع مراکز تحقیقاتی را ساخته که مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دکتر پناهی در ادامه گفت: این دانشگاه دارای آزمایشگاه جامع تحقیقات است که به همه پژوهشگران دانشگاه، خدمات ارائه می دهد.

دکتر شاهین شیرانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز ضمن ارج نهادن به مقام پژوهشگران پر تلاش دانشگاه و بیان اهمیت مقوله پژوهش های کاربردی در راستای ارتقای سلامت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت مجتمع مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

آغاز فعالیت مجتمع مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان