مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-19اجتماعي

راه اندازی 2 فروشگاه در پارکینگ اربعین برای استفاده زوار


ظرف یک ماه اخیر، 2 فروشگاه در پارکینگ بزرگ اربعین برای استفاده زوار راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز شنبه 28 مردادماه در جریان بازدید اصحاب رسانه از پارکینگ بزرگ اربعین، از اقدامات انجام شده از جمله آسفالت، نصب آبسردکن ها، ساخت و تکمیل سرویس های بهداشتی، در پارکینگ بزرگ اربعین ضمن ابراز رضایت، تاکید کرد باید در پارکینگ در زمان پارک خودروهای زوار، نظم و انظباط حاکم و تمامی تمهیدات برای خدمات دهی شایسته به زوار مهیا شود.

وی افزود: فاز دوم پارکینگ بزرگ اربعین که امسال به پارکینگ اربعین اضافه شد 1700 متر محصور و ضمن لاین بندی، سیستم روشنایی آن نیز ظرف هفته آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رییس ستاد اربعین تاکید کرد: نماز خانه 300 متری ظرف یک ماه گذشته در فاز دوم پارکینگ اربعین ساخته شده و تا هفته آینده مورد استفاده برای زوار است.

وی اضافه کرد: همه زیرساخت ها از جمله آب و برق و گاز در پارکینگ بزرگ برکت مهیا شده است، در پارکینگ اربعین (فاز یک و 2) بیش از 12 آبسردکن جانمایی و راه اندازی شده است.

بهرام نیا بیان داشت: شهرداری مهران اطراف تمامی آبسردکن ها را پاکسازی کند و در اسرع وقت نخاله های موجود در پارکینگ را جمع آوری و آن محل آسفالت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 فروشگاه در پارکینگ اربعین برای استفاده زوار

راه اندازی 2 فروشگاه در پارکینگ اربعین برای استفاده زوار