مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-22سياسي

برگزاری یادواره شهدای رسانه با عنوان «دیده بان صبح» در یزد


مسئول بسیج رسانه یزد از برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه در این استان خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی و تبیینی امشب ساعت 19 در محل امزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد برگزار می شود.

- علی محمد پارساییان، مسئول بسیج رسانه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دومین یادواره شهدای رسانه استان یزد با عنوان دیده بان صبح و با مشارکت اصحاب رسانه استان و جمعی از مسولان ارشد در محل امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد برگزار می شود.

وی با بیان این که رونمایی از کتاب خون نگار از جمله ویژه برنامه های دومین یادواره شهدای رسانه در استان یزد است، افزود: این کتاب عکس های  روایت شهید عکاس و خبرنگار حمید دانشجو از هشت سال دفاع مقدس است که به همت محمدرضا کلانتری سرچشمه تهیه و تنظیم شده است.

پارساییان خبرنگاران شهید را روایان جهاد و ایثار در هشت سال دفاع مقدس دانست و با بیان این که معرفی آنها به نسل جوان وظیفه ای همگانی است، گفت: شهید حمید دانشجو بنیانگذار واحد ثبت وقایع تیپ مستقل و پیروز 18 الغدیر است.

مسئول بسیج رسانه استان یزد در خصوص دومین یادواره شهدای رسانه در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) خاطرنشان کرد: این رویداد با حضور استاندار و فرمانده ارشد سپاه الغدیر برگزار می شود و قرار است از خانواده شهدای خبرنگار استان تجلیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای رسانه با عنوان «دیده بان صبح» در یزد

برگزاری یادواره شهدای رسانه با عنوان «دیده بان صبح» در یزد