مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 17:302023-07-26بين الملل

تحریم رژیم صهیونیستی توسط انجمن انسان شناسی آمریکا


در نتیجه ایفای نقش مؤسسات و دانشگاه های رژیم صهیونیستی در تبعیض ضدفلسطینیان، انجمن انسان شناسی آمریکا، مؤسسات آموزشی و دانشگاهی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، انجمن انسان شناسی آمریکا، مؤسسات آموزشی رژیم صهیونیستی را تحریم نمود و روابط خود با دانشگاه های این رژیم را قطع کرد.

دلیل این تصمیم، نقش مؤسسات و دانشگاه های رژیم صهیونیستی در تبعیض ضدفلسطینیان عنوان شده و اقدامی بزرگ در حمایت از جنبش تحریم، لغو سرمایه گذاری و مجازات اسراییل (BDS) به شمار می رود.

رامونا پی یرز، رییس انجمن انسان شناسی آمریکا در رابطه با این مصوبه گفت: این تصمیم، یک تصمیم جمعی بود و در حال حاضر، وظیفه ما این است که به صورت یکپارچه، در مسیر پایبندی به تقویت شناخت علمی، یافتن راه حل مشکلات انسانی و اجتماعی و فعالیت جهت پاسداری از حقوق بشر، گام برداریم.

این رأی گیری که به صورت الکترونیکی و بین 15 ژوئن گذشته تا 14 جولای جاری انجام شد، با رأی قاطع به تحریم رژیم صهیونیستی به پایان رسید.

طبق آمار اعلامی، 71 درصد از شرکت کنندگان در این رأی گیری به تحریم رژیم صهیونیستی رأی مثبت و 29 درصد از آنان رأی منفی دادند.

انجمن انسان شناسی آمریکا از سال 1902 تأسیس شده و تنها اعضای این انجمن که متخصصان انسان شناسی فرهنگی، بیولوژیکی، ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم رژیم صهیونیستی توسط انجمن انسان شناسی آمریکا

تحریم رژیم صهیونیستی توسط انجمن انسان شناسی آمریکا