مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-29فرهنگي

عضویت هنرمندان در صندوق اعتباری هنر پیگیری می شود


شهرکرد_معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات عضویت هنرمندان استان در صندوق اعتباری هنر در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال های اخیر نیز موجب شده است تا تعدادی از هنرمندان، مستندات کافی برای ارائه به صندوق در اختیار نداشته باشند.

فرجی عنوان کرد: به همین منظور از سال گذشته کارگروهی با عنوان کارگروه ارزیابی شرایط متقاضیان با عضویت تعدادی از مسئولان و برترین هنرمندان استانی تشکیل شده است تا این مشکلات را بررسی و رفع کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 12 نشست تخصصی با حضور اعضای کارگروه ارزیابی شرایط متقاضیان در استان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این نشست ها پرونده 97 هنرمند استانی بررسی شد که به ترتیب 40، 31، 16 و 10 پرونده مربوط به هنرمندان تجسمی، موسیقی، هنرهای نمایشی و سینما است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای تأیید مدارک و مستندات کاری تعدادی از هنرمندان نیز انجام مصاحبه حضوری و اجرای زنده آثار هنری با نظارت اعضای کارگروه در برنامه گنجانده شده است تا شرایط برای پذیرش عضویت هنرمندان فعال استان در صندوق اعتباری هنر تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت هنرمندان در صندوق اعتباری هنر پیگیری می شود

عضویت هنرمندان در صندوق اعتباری هنر پیگیری می شود