مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-07سياسي

بادامچیان: اقتدار امروز ایران در عرصه جهانی به خاطر حضور مردم در انتخابات ها است


تمام دولت ها و مجالس تا امروز انتخاب مردم هستند و اقتدار امروز ایران در عرصه جهانی نیز به خاطر حضور مردم در انتخابات ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در برنامه تلویزیونی صف اول با اشاره به نقش احزاب در انتخابات گفت: صداوسیما نباید از این و آن طرفداری نباید کند و جلوی سوءاستفاده بعضی افراد از جایگاه صداوسیما را بگیرند.

وی افزود: مجلس آینده گام دوم است، مجلس تکامل انقلاب اسلامی، پیشرفت، توسعه و ایجاد جامعه نمونه اسلامی است و مردم با انتخاب های دقیق کمک کنند تا به تمدن نوین اسلامی برسیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه گفت: بعضی ها فکر می کردند می شود انتخابات را تحریم کرد! به نظر بنده اصلا چنین اتفاقی صورت نمی گیرد و اگر کسی تحریم کند، خودکشی سیاسی انجام داده است.

بادامچیان با اشاره ماهیت مردمی انقلاب اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی تماماً مردمی است و امام (ره) هم از همان آغاز نهضت خود فعالیت خود را با گروه های سیاسی شروع نکرد و با مردم انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد.

وی افزود: حضور میلیونی مردم در سال های 56 و 57 باعث شد که غربی ها و آمریکا و رژیم صهیونیستی متوجه شوند که حرکتی که امام (ره) خمینی آغاز کرده، مردمی است و به نتیجه خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: اقتدار امروز ایران در عرصه جهانی به خاطر حضور مردم در انتخابات ها است

بادامچیان: اقتدار امروز ایران در عرصه جهانی به خاطر حضور مردم در انتخابات ها است