مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:162023-08-19بين الملل

تعلیق اعتصاب غذای اسیران فلسطینی پس از دستیابی به نتایج رضایت بخش


کمیته عالی جنبش ملی اسرای فلسطینی از تعلیق اعتصاب غذا و اقدامات دیگر خود بعد از رسیدن به نتایج رضایت بخش در مذاکره با اداره زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد.

- کمیته عالی جنبش ملی اسرای فلسطینی از تعلیق اعتصاب غذا و اقدامات دیگر خود بعد از رسیدن به نتایج رضایت بخش در مذاکره با اداره زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، کمیته عالی جنبش ملی اسرای فلسطینی در بیانیه ای اعلام کرد: بعد از حماقت ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و نیروهای وابسته به وی درباره هدف قرار دادن اسرا در زندان نقب اسرا تصمیم گرفتند با اعتصاب غذا با این مساله مقابله کنند.

اقدام اخیر و حمایت مردم به روش های مختلف باعث شد به نتایج رضایت بخشی در مذاکره با اداره زندان ها برسیم و اقدامات خود را به حالت تعلیق درآوریم.

این کمیته اعلام کرد: اسرا آماده ازسرگیری تحرکات خود در صورت لزوم هستند.

احمد القدره، مدیر دفتر رسانه اسرا از اسرای قهرمان در تمام زندان ها که با تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی با آمادگی کامل برخورد کردند، قدردانی کرد.

وی گفت: آمادگی دائم و تصمیم یکپارچه جنبش اسرا در زندان ها مانع گسترش دامنه اقدامات تجاوزکارانه اداره زندان ها علیه اسرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق اعتصاب غذای اسیران فلسطینی پس از دستیابی به نتایج رضایت بخش

تعلیق اعتصاب غذای اسیران فلسطینی پس از دستیابی به نتایج رضایت بخش