مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:462023-07-25سياسي

دادستان مرکز کردستان: با مروجین بدحجابی مماشات نخواهیم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد جباری پیش از ظهر امروز در همایش استانی یاوران معروف که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، با بیان اینکه حوزه عفاف و حجاب بیش از حوزه های دیگر در معرض تیغِ تیزِ فتنه ها و شیطنت های شیاطین عالم است، اظهار کرد: کمرنگ و بی رنگ کردن ارزش و جایگاه فریضه امر معروف امر به معروف و نهی از منکر جزو استراتژی تاریخی فتنه گران و فتنه جویان عالم بوده و برای دستیابی به اهدافشان در این حوزه از هر ابزاری استفاده کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: شیطان رانده شده در طول تاریخ و شیاطین بیرونی حجاب بانوان را مورد هدف قرار داده تا بنیان خانواده ها را از هم بپاشند.

دادستان مرکز کردستان با بیان اینکه عفاف و حجاب از شعائر دینی است و در تمام ادیان الهی نقطه مشترک است باید رعایت شود، گفت: حجاب مقتضای شریعت و مقتضای عقل است و منجر به حفظ حرمت انسان است و باید دید چرا دشمن حجاب را نشانه گرفته است.

حفظ حجاب از مهم ترین شعائر دینی است جباری اذعان کرد: حفظ حجاب از مهم ترین شعائر دینی در عصر حاضر است، مسئله عفاف و حجاب جزو دستورات دین اسلام بوده و دشمن با تاکتیک های مختلف دنبال تضعیف و زیرپاگذاشتن این اصول ها و ترویج بی بندوباری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان مرکز کردستان: با مروجین بدحجابی مماشات نخواهیم کرد

دادستان مرکز کردستان: با مروجین بدحجابی مماشات نخواهیم کرد