مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-01اقتصادي

لزوم توجه به «برندینگ» در حوزه تعاونی ها


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از دلایل عدم موفقیت تعاون در کشور این است که در حوزه برندینگ تعاون کار نکرده ایم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی مسکنی پیش از ظهر امروز در نشست با دستگاه های زیر مجموعه وزارت متبوع و تعاون گران استان کرمان با اشاره به اینکه بخش تعاون متاسفانه مغفول مانده است، اظهار داشت: یکی از گره گشاترین ساختارها برای ایجاد اشتغال، تعاون است.

وی گفت: یکی از دلایل عدم موفقیت تعاون در کشور این است که در حوزه برندینگ تعاون کار نکرده ایم،به عنوان مثال در شهر کرمان بیش از 50 درصد ظرفیت درمان آن را تعاونی ها انجام می دهند، اما مردم کمتر از آن چیزی که نشان از هویت تعاون باشد بر دیوار این مجموعه ها می بینند.

مسکنی با اشاره به اینکه هویت تعاون را معرفی نکرده ایم ،تصریح کرد: باور به تعاون و حاکمیت تعاون، نباید نمادین و شعاری باشد، خیلی از تفکرات لیبرالی و سرمایه داری اقتصاد ایران را به سه دسته نظام دولتی، نظام تعاونی و نظام خصوصی تقسیم می کنند، اما در عملیات که می رسد تعاون را کنار می گذارند.

 وی عنوان کرد: اگر قرار است تعاونی ها کار کنند، باید مردم محور باشند، اگر دولت مدعی است که می خواهد اقتصاد را مردمی کند باید در عمل هم مردم این مسئله را ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به «برندینگ» در حوزه تعاونی ها

لزوم توجه به «برندینگ» در حوزه تعاونی ها