مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-20دانش

معاون جدید فناوری و نوآوری وزارت علوم منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بعد از گذشت 8 ماه از استعفای معاون فناوری و نوآوری، طی حکمی سجاد محمدعلی نژاد را به عنوان معاون جدید منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، سجاد محمدعلی نژاد را به عنوان معاون فناوری و نوآوری منصوب کرد.

محمدعلی نژاد دارای دکتری مخابرات میدان و عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران با مرتبه دانشیاری است که پیش از این مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست شهرداری تهران بوده است و همچنین ریاست دانشکده فنی و مهندسی و معاونت اداری و مالی دانشگاه قم را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

،محمدعلی زلفی گل در این حکم خطاب به دکتر محمدعلی نژاد آورده است: نظر به مراتب تعهد؛ تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبنای علمی و روحیه انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری مدیران و کارکنان (یاوران علمی) آن معاونت و دانشگاه ها، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه ارتقاء فناوری نوآورانه با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق تمدن نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون جدید فناوری و نوآوری وزارت علوم منصوب شد

معاون جدید فناوری و نوآوری وزارت علوم منصوب شد