مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-18سياسي

انسان های ناباب تصمیم گیر وضع کشاورزان را دچار تزلزل کرده اند


امام جمعه رشت با بیان اینکه برخی از انسان های ناباب تصمیم گیر وضع کشاورزان را دچار تزلزل کرده اند، گفت: اگر برنج وارد کرده اند وارد بازار نکنند تا برنج کشاورزان ایرانی به فروش برود اگرهم وارد نکردند صبر کنند تا حاصل دسترنج شالیکاران با آرامش خاطر وارد بازار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت روز صنعت دفاعی کشور اظهار کرد: امروز در سایه انقلاب و جوانان این مرز و بوم بسیاری ایران در قدرت دفاعی کشور زبانزد است و این موفقیت مدیون خون شهدا و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی شیراز که منجر به شهادت هموطنان عزیزمان شد،  تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی از آنجا که رو به افول است  در تلاش است تا با تهدیدات و اقداماتی تمرکز را از روی خود بردارد و جبهه مقاومت را نشانه بگیرد اما به اذعان تحلیلگران رژیم منحوس صهیونیستی رو به افول است.

امام جمعه رشت ایجاد تنش و شقاق بین امت اسلام را از دیگر اهداف واقعه شاهچراغ دانست که دشمن در صدد خرابکاری است، گفت: ایجاد بحران و تلخ کردن کام ملت  ایران در پسِ بی ارزش دانستن مذاکرات با شعبان بی مخ ها و برخورد ایران با دشمن  از موضع قدرت را یکی دیگر از اهداف شوم دشمن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان های ناباب تصمیم گیر وضع کشاورزان را دچار تزلزل کرده اند

انسان های ناباب تصمیم گیر وضع کشاورزان را دچار تزلزل کرده اند