مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-23حوادث

سارق حرفه ای خودرو دستگیر شد


رییس پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری سارق حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی مسروقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد گودرزی اظهار کرد: تیر ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری 148 انقلاب در محدوده خیابان انقلاب تهران در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی کوییک مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی های اولیه مأموران نشان می داد، خودروی کوییک چندی قبل به سرقت رفته و راننده آن سارق حرفه ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرهنگ گودرزی گفت: سرنشینان خودروی کوییک پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشدار مأموران بی توجهی کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: مأموران در نخستین گام با اعلام مشخصات خودرو متهم و در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری سارق 47 ساله شدند.

سرهنگ محمد گودرزی با بیان اینکه از عقب خودروی کوییک آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پراید و دیگر سرقت های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق حرفه ای خودرو دستگیر شد

سارق حرفه ای خودرو دستگیر شد