مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-20بين الملل

عملیات حواره یک پیروزی تاکتیکی برای مقاومت رقم زد


عملیات شهادت طلبانه دو فلسطینی در روستای حواره واقع در جنوب نابلس در حساس ترین مناطق امنیتی انجام شد و یک پیروزی تاکتیکی را برای مقاومت به ثبت رساند.

- عملیات شهادت طلبانه دو فلسطینی در روستای حواره واقع در جنوب نابلس در حساس ترین مناطق امنیتی انجام شد و یک پیروزی تاکتیکی را برای مقاومت به ثبت رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، وضعیت سردرگمی، دستپاچگی و سکوت وحشتناکی که در نهاد امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی پس از اجرای عملیات حواره رخ داد، نشانگر آن است که عامل این عملیات دشمن را به اندازه ای که هرگز انتظارش را نداشت، غافلگیر کرده است و نیز تاییدی بر این امر است که عملیات شهادت طلبانه از نظر تاکتیک، سازماندهی و اجرا توسعه یافته است و به عاملی برای نگرانی و ترس اشغالگر و شهرک نشینان آن در شهرها و روستاهای کرانه باختری تبدیل شده است.

در این عملیات شهادت طلبانه، موضوعی که رژیم صهیونیستی را دچار شوک کرد، این بود که این عملیات در یک منطقه امنیتی و حساس و جایی انجام شد که ارتش رژیم صهیونیستی بیشترین نیرو را در آنجا مستقر کرده است و دارای برج های بتنی است.

این عملیات در منطقه ج رخ داد که به لحاظ اداری و امنیتی تحت کنترل این رژیم قرار دارد و همین پیشرفت کار مقاومت را ثابت می کند و مؤید شکست مفتضح امنیتی و اطلاعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات حواره یک پیروزی تاکتیکی برای مقاومت رقم زد

عملیات حواره یک پیروزی تاکتیکی برای مقاومت رقم زد