مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-31بين الملل

برآورد امنیتی تل آویو از احتمال جنگ افروزی جدید علیه لبنان


رسانه های صهیونیستی، امروز برآوردهای امنیتی رژیم صهیونیستی درباره میزان احتمال آغاز جنگی جدید علیه لبنان را فاش کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه، 31 جولای)، به بررسی ارزیابی های مقامات امنیتی این رژیم درباره احتمال آغاز جنگی جدید با لبنان پرداختند.

جنگ با لبنان روزنامه یدیعوت آحارانوت در این خصوص نوشت: مقامات ارشد ارتش اسراییل طی نامه ای به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر ابلاغ کردند: احتمال جنگ با لبنان در دوره کنونی، به بالاترین میزان خود از سال 2006 رسیده است .

کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد: ارزیابی ها در نهاد امنیتی نشان می دهد که حسن نصرالله یک ساعت در برابر اسراییل عرض اندام می کند و وضعیت مرزها را بررسی می کند اما خواهان جنگ نیست .

ارتش اسراییل قصد دارد چادر برپا شده در مرزها را برچیند و اگر لازم باشد از راه های غیر دیپلماتیک این هدف را به نتیجه می رساند .

وبگاه عبری واللا نیز روز گذشته به نقل از مقامات امنیتی نوشت: اقدامات تحریک آمیز حزب الله در مرزها باید از هرگونه حمله واقعی جدا شود .

از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات مسئول امنیتی گفت: ما هیچ اقدامی علیه چادرهای حزب الله در شمال انجام نخواهیم داد، زیرا آن ها تهدیدی امنیتی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد امنیتی تل آویو از احتمال جنگ افروزی جدید علیه لبنان

برآورد امنیتی تل آویو از احتمال جنگ افروزی جدید علیه لبنان