مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-16سياسي

علت استعفای مدیرکل حوزه زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد از زبان استاندار


با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش های بی وقفه صورت گرفته در حوزه بانوان گفت: خانم مدبرنژاد در مدت یکسالی که به عنوان مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری منصوب شده بودند خدمات ارزشمند و بی نظیری برای حوزه زنان انجام دادند.

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه از رفتن این مدیر توانمند، نخبه، جهادی و پای کار ناراحت هستیم، گفت: به خاطر شرایط زندگی و وضعیت کاری همسر خانم مدبرنژاد با استعفای وی موافقت کردیم.

احمدزاده افزود: بنده تنها به خاطر وضعیت زندگی و شرایط کاری همسر خانم مدبرنژاد که در تهران هستند با استعفای وی موافقت کردم و از رفتنشان ناراحت هستیم.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت های خانم مدبرنژاد در سطح ملی استفاده شود، گفت: هم معاون امور زنان ریاست جمهوری و هم مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور علاقمند هستند از ظرفیت و توانایی خانم مدبرنژاد در سطح ملی استفاده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سرپرست دفتر امور زنان و خانواده به مانند گذشته پیگیر برنامه های حوزه زنان باشند و از تجربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت استعفای مدیرکل حوزه زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد از زبان استاندار

علت استعفای مدیرکل حوزه زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد از زبان استاندار