مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:252023-07-31اقتصادي

عملیات اجرایی آبرسانی به 5 روستای شهرستان ری آغاز شد


آیین آغاز طرح عملیاتی فاز اول آبرسانی به 5 روستای قاسم آباد تهرانچی، کریم آباد، عباس آباد علاقه بند، علی آباد قیصریه و گل تپه کبیر در بخش های مرکزی، - قلعه نو و خاوران با حضور استاندار تهران، مدیرکل آبفای استان تهران، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، مدیرعامل آبفای منطقه 6 تهران و سایر مسؤولان برگزار شد.

  حسن حقیقی، مدیرعامل آبفای منطقه 6 تهران در این مراسم با اشاره به مشکلات آب شرب شهرستان ری اظهار کرد: پس از ادغام آبفای روستایی و شهری، با برنامه ریزی های انجام شده، بسیاری از مشکلات آب روستاها مرتفع شده است.

وی گفت: عملیات اجرایی طرح آبرسانی به پنج روستای شهرستان ری امروز به طول سه هزار و 900 متر لوله گذاری آغاز شد و در مدت 4 ماه با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

محسن اردکانی، مدیرعامل آبفای استان تهران نیز در این مراسم بیان کرد: طی 50 سال اخیر منابع آب آشامیدنی به کمترین حد خود رسیده و 30 میلیون متر مکعب نسبت به پارسال حجم آب کمتر شده است که ظرفیت تصفیه خانه ششم را برای جبران کمبودها افزایش می دهیم.

وی ادامه داد: متوسط مصرف آب آشامیدنی هر تهرانی در روز 250 لیتر است که از تمام کشورهای منطقه بیشتر است و اگر 10 درصد هم صرفه جویی کنیم، مشکلات بشیار کمتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی آبرسانی به 5 روستای شهرستان ری آغاز شد

عملیات اجرایی آبرسانی به 5 روستای شهرستان ری آغاز شد