مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-09سياسي

سمنان؛ استان پیشرو در پرداخت زکات


سمنان در حوزه جمع آوری زکات به ویژه در روستاها پیشرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه شورای زکات استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: اقدامات خوبی توسط اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در حوزه های مختلف از جمله زکات انجام شده است.

وی افزود: دهیاری ها و سازمان جهاد کشاورزی ارتباط بسیار خوبی با کشاورزان داشته و می توانند در امر جمع آوری زکات در روستاها موفق عمل کنند.

استاندار سمنان بیان کرد: ضرورت دارد تا از مقوله زکات در راستای خودکفایی، تأمین مسکن و اشتغال جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان هم گفت: جمع آوری مبلغ قابل توجهی از زکات واجب در استان امری قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه پاداش بسیار فراوانی برای امر زکات از سوی خداوند متعال در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: بر اساس حدیث از ائمه معصومین (ع)، اگر همگان زکات خود را بپردازند، هیچ نیازمندی در جامعه اسلامی باقی نمی ماند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در صورتی که ما به وظایف خود عمل کنیم، دین اسلام کامل ترین دین است، گفت: ارزشمندی جامعه محرومان ما به حدی است که باید با تمام توان در راستای تکریم آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان؛ استان پیشرو در پرداخت زکات

سمنان؛ استان پیشرو در پرداخت زکات